Witamy na naszej stronie! Zapraszamy do odwiedzenia i polubienia naszego profilu na Facebooku.
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

WARSZTATY ''ZMIERZ EMOCJE''

WARSZTATY ''ZMIERZ EMOCJE''
?W ŚWIECIE EMOCJI?
We wrześniu w oddziale przedszkolnym odbyły się warsztaty z programem psychoedukacyjnym „Dbajki-Grajki”. Program ten zwraca uwagę na problemy natury emocjonalnej, które pojawiają się wśród dzieci. Szczególnym aspektem jest agresja w relacjach rówieśniczych czy niedostosowanie społeczne. Celem „Dbajek Grajek” było więc podniesienie kompetencji interpersonalnych uczniów. Narzędzia w programie oparte zostały o bajkoterapię. W projekcie zastosowano rozwiązanie, które umożliwia kompleksowe podejście do problemów emocjonalnych, łączące pracę psychologiczno-pedagogiczną z narzędziami w postaci multimedialnych programów i gier.
??☺️?????????????????????????
Oprócz tego prowadzone są autorskie warsztaty „Zmierz emocje”, które zaplanowane są cyklicznie na cały rok szkolny. Główny ich cel to wspieranie rozwoju społeczno-emocjonalnego poprzez warsztaty czytelnicze, które polegają na prowadzeniu różnorodnych zajęć dotyczących emocji dzieci, opartych na czytelniczych spotkaniach z Inspektorem Krokodylem. Dzieci będą się uczyć nie tylko rozpoznawać emocje, ale je mierzyć, regulować. Poznają sposoby radzenia sobie z nimi.
Data dodania: 2021-11-17 17:57:37
Data edycji: 2021-11-17 18:02:19
Ilość wyświetleń: 417

Konkursy

Ciekawe inicjatywy, nasze osiągnięcia - sprawdź!
Więcej informacji

Wycieczki

Zobacz relacje z naszych wspólnych wycieczek!
Więcej informacji

Kalendarz

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy zobacz najnowsze wpisy i bądź na bieżąco!
Więcej informacji

ROZWIJAMY SKRZYDŁA - POKONUJEMY TRUDNOSCI - SIĘGAMY DO GWIAZD

Cytat

Nasi Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej